Sunday, October 15, 2017

Bawak anak2 berjalan2

Lama dah x bawak anak2 berjalan2..ari ni ayah dan ibu ada masa sikit..p.lah jenjalan..

Hari Sukan Malaysia

Hari sukan Malaysia...

Monday, September 11, 2017

Naik MRT bersama ayahanda

Pergi naik MRT dari sg buluh ke kajang 1jam 15 minit fuhhh...lama kan...kbetulah masa ni ayahanda ada di KL nak merasa naik MRT turun ke kajang terus makan sate kajang...sedppp...

Anak ibu p Tugu Negara

Anak ibu angah dan amin p tugu negara x ajak ibu pas tu siap malan KFC lg...😭😭..ibu yg x nk ikut nak wat camna..hehhe...

Thursday, August 31, 2017

Selamat hari raya aidil adha

Gambar ini amat istimewa bg aku ..sbb gambar ni lah gambar terakhir bonda yg amat aku syg..ternyata aku amat merindui nya...walaupn sesaat demi allah aku x pernah lupa pada bonda...mak ita rindu mak...😘😘😘😘

Amin pergi opis ibu dpt bergambar dengan mascot sukan sea

Seronok nya dpt bergambar ngan mascot...😘😘😘

Amin pergi tempat kerja ibu...

"Ibu amin sukalahpergi tempat kerja ibu..best semua kawan2 ibu baik2 semua..amin suka sgt.."

TB alhamdulillah ank ibu dah baik

Alhamdulillah anak ibu dah baik dah...7hari kat spital..alhamdulillah

Monday, February 20, 2017

Cuti..cuti..di penang...

Alhamdulillah..percutian yg singkat tp best...yg penting anak2 happy😘😘😘

Tuesday, January 17, 2017

Ibu dan anak dare

Ibu dan anak pakai baju merah kebetulan sesama plak...ok.x...hehehe...