Thursday, January 22, 2009

Berday acah-acah aja

Aku rasa lama dah x update blog aku ni. Tp ari aku x bz sangat boleh lah aku update cikit- cikit aja....

Ini gambar kek anak aku saja ambil sebelum makan heee... citenya gini , aku n suami dah janji ngan anak2 blk dari opis terus nak pi giant, sbb nak beli barang dapur dan abis. Nak dijadikan cite aku blk lambat semalam pas mahgrib baru aku balik dari opis x pernah2 dalam idup aku blk lambat duduk kat akaun ni, nasib baik ada kawan2 ku lagi ( Dila ngan tunangnya & siti shareah)
sbb. tunggu suami ku abih meeting.

Sampai umah kul 8.30 mlm ambil anak2 pastu biasalah dah janji anak2 pun tuntut janji nak pi giant, dengan letihnya aku dan suami pi lah juga sbb x nak hampakan anak2 aku. Sampai aja kat giant belilah ala kadar aja sbb letih sangat. Jalan2 jumpa kedai kek anak2 ku sibuk nak kek sorang satu yang satu nak kek gambar ultraman yang satu lg nak gambar barbyyyy...matilah aku satu kek harga rm50.00 kalau 2 dah rm 100.00 ohhhh tidak. Pujuk punya pujuk dia orang pun setuju beli kek potong aja, alhamdulillah anak2 ku dengar kata aku heee... aku pun beli lah 3 potong itupun boleh tahan juga harganya. Kira oklah tu siap ngan lilin lg.
Walaupun bukan berday dia org tp masih lg sempat nyanyi lagu berday to you, macam2 perangai anak2 aku penat dibuatnya...adakala seronok juga.
Lepas makan kek makan ais krim plak... macam mana x batuk ini semua gara-gara suami ku lah yang membeli aiskrim ni. tp x apalah kira oklah tu...kan

No comments:

Post a Comment