Tuesday, May 26, 2009

Happy Anivasary yang ke 7......

Semalam adalah hari anivasary aku yang ke 7, alhamdulillah dah 7 thn aku kahwin heee....Selalunya aku & suami meraikan anivasary ni berdua aja. Tp tahun ni lain pulak, suami ku kata bawa anak-anak sekalilah...aku ok aja ..

Suamiku bawa aku dan anak-anak pi makan kat restoran nelayan best makan kat sana, makanlah sepuas hati bayar tetap sama. Apa lagi jom serbuuuuu....

Wajah anak-anak ku yang kelaparan....


Ini lah hidangan yang lazattt....


Sedapnya along ibu x sabor nak makan ni....


Ingat kan dah masak rupanya x masak lagi.....


Menjamu selera ngan anak ........


Dah habis dah ni....licin......

Ini lah rupanya kerenah anak2 ku ada aja yang x kena hee...


Izzah dah kenyang lah ibu.....

Masa untuk balik dah kenyang....

Sebelum balik posing dulu ya.....

No comments:

Post a Comment