Friday, July 31, 2009

Hasil tanaman pertama ku

heee... x ada citelah nak update tp aku ada cite menarik untuk perhatian semua heee... inilah hasil tanaman aku wat pertama kalinya semenjak aku pindah kat umah aku sekarang ni.

Ini adalah hasil rembatan pasu kat kampung...macam x leh beli kat sini kan, tp nak juga dari kampung. Apa pun layan aja gambor ni ya aku tamam sendiri tau berpeluh-peluh aku tamam....

Ini pokok daun bawang dan daun sadri....heee....

Ini pulak pokok kunyit aku rembat kat kampung aku ambil sekali ngan ibu kunyit lg senang nak makan ambil aja seronoknya hee.....


jenggggnnn....ini pulak pokok serai , rembatan yang terlalu banyak dari kampung jd x muat peti ais nak nak taruh jd apa lg ada pasu kosong aku tanam wat sementara waktu bila nak makan br ambil hee......

Tengok lah cantik kan......

Ini lah dia kalu umah x ada tanah cian kan jd lah ...wat suka-suka.....tp ada aktiviti petang aku ngan anak2 siram pokok heee....

Jng lupa inilah org kuat yang menanam pokok berbagai ..harus tunjuk muka....heeee

No comments:

Post a Comment