Wednesday, December 23, 2009

Percutianku Ke Langkawi Bersama Keluarga (part7)

part7....

Lepas makan malam kami adik beradik berpakat nak mengadakan satu majlis kecil aja...Ucapan terima kasih kami kepada bapak man & mak langkawi panggilan kami untuk tuan rumah.

Kami pakat adik beradik memberi sesuatu hadiah yang x seberapa tp untuk kenangan kepada tuan rumah, sbb dah bagi kami tempat tido dan makan percuma hee.....


Ini lah wajah tuan rumah....

Kakak aku yang sulung meberi ucapan serba sedikit .....

Tengok lah betapa ramai nya kaum keluarga aku....

Hadiah untuk bapak man dan mak langkawi semoga jd kan kenangan sampai bila2......


Upacara membuka hadiah...nak tau hadiah apa ya.....

yehh...yehhh....pinggang mangkuk..biasanya org sana jarang pi beli jd kami belikan untuk meraka diharapkan mak & bapak man pakai ya.....

Hari esokkannya adalah hari yang sedih jugalah sbb dah nak blk ke tanahair naik feri kul 10.00 pagi. Sedih rasanya sbb seronok sangat bercuti kali ini...


Gambar kenangan aku dan mak langkawi sebelum pi jeti ...x tau lah bila boleh jumpa lg....


Gambar kenangan di perkarangan rumah bapak man....

Yang ini lg sedih semua heret bagasi masing-masing nak naik feri...kami naik feri tepat kul 10.00 pg dan sampai ke kuala perlis tepat kul 11.00 pagi. Itu lah rentetan percutian aku bersama keluargaku ...yang penting aku dan keluarga happy sangat..
Insyaallah kalu di izinkan 2 thn lg kami akan wat lg percutian macam ini lagi tau lah kat mana pulak....start dari sekarang simpan lah duit untuk 2 thn lg heee.....

No comments:

Post a Comment