Tuesday, March 30, 2010

Kutu......Tupperware....

N3 kali ini aku nak cite sikit aku telah menerima habuan untuk aku setelah lama penantian ku selama ini hee....cheh...sebenarnya aku main kutu tupperware ngan kakak ipar aku hasil nya cukup memuaskan hati aku. Aku dah lama idamkan bekas beras, akhirnya dapat juga sbb main kutu kalu tidak x merasalah aku.

Banyak juga barang yang aku dapat ada 4 jenis ok lah RM 400.00 dan RM 50.00 sebulan ok kan. Tu sbb aku x main kutu kat opis aku. Kalu main dua-dua letih lah cikit heeee....x berduit dibuat nya heee....heee...semoga aku menjadi isteri yang suka masak heee....yo lah kalu dah malas tu malas juga ya.....kengkawan layan aja lah gambor ni ya.... hasilnya ........


Tabung air... cantik kan heee...senang bila sedara dtg umah aku wat air bebanyak taruh dlm bekas ni kan senang...keluarga aku kan besor...sekali dtg umah aku reramai....


Dapat bekas air dan yang mangkuk makan.



Yang ini pula bekas bawang tantik tak..... yang ini beli asing bukan sekali ngan kutu ni....


Ini lah benda yang paling aku idam-idamkan bekas beras tercapai juga impian ku ......



Hasilnya......cukup puas ati....

Yang pakai seharian cuma ini aja yang lain simpan dulu belum masa untuk digunakan heee......

No comments:

Post a Comment