Tuesday, March 8, 2011

Model Muslimah....alah hai anak dara ibu.....

Salam,

N3 kali ini saja nak update blog....waktu rehat boleh lah tengok blog heeee... saja nak kongsi anak dara ku ini dah beso dah 1/3/2011 ari tu genaplah 6 tahun.. nanti aku update gambor besday dia ya aku lupa nak bw kat opis ....jd x ada gombornya...

Sabtu ari tu saja kemas almari aku terjuma baju jubah yang diberi oleh nenek nya masa pi mekah aritu...dia pun apa lg suruh aku pakaikan dengan tudung lg..... dia pun apa lg berposing lah dia... layan ajalah gambor ini ya x tau nak tulis apa?????....


" Ibu Cantik x angah wat gaya cam ni....heeee"


" Ibu angah nak posing ngan adik plak".....

hehe.....cepat lah ibu angah dah penat ni....heee...


Atas katil pun jadi lah ibu.....




Cepat ibu angah dah nak jatuh dah ni.........



" Ibu angah nak nampakkan bunga tudung tu ya ibu...." begaya nya anak dara aku ni...



Moga-moga anak ibu jg anak yang solehah ya....amimmmm...love u angah....

No comments:

Post a Comment