Friday, December 16, 2011

i-city bersama keluarga.....

Salam semua,

N3 kali ini nak cite pasal 2 minggu lepas keluarga dari Perak datang umah aku, dan ini lah aktivitinya. Aku dan keluarga saja-saja nak pi i-city aku pun x pernah pi ada orang jauh dtg baru lah aku pi heee...

Seronok sangat aku bertolak dari umah kul 5.00 ptg sampai kul 6.00 ptg. Ya Allah ramainya orang masa tu. Tp x kiralah nak merasa pergi ramai ke x redah aja...

So layan lah gambor ini ya.... memang best...



Masa baru sampai......


Bergambar keluarga.....



Gambar kakak ku dan anak buah ku....


Heehee....cantik x tuan tanah.....



Anak bujang ku.....hensem x anak ibu....


Anak dara ku pasal berposing serah kat dia cayang anak ibu.....


Yehhh... yang ini pulak baby ibu....cayang adik....


Along dan angah...cantik x ibu angah posing gini....


Sepupu lelaki....hero malaya....


Gadis-gadis pingitan......cun....


Gambar beramai-ramai......


Peluk jangan x peluk heee.....


Anak saudaraku yang dah besor.....


Siap beli lagi cekak rambut berlampu...heee...........

No comments:

Post a Comment