Thursday, August 9, 2012

Budak Mesin Basuh.....

Salam semua,

N3 kali ini saja nak cite cikit pasal anak-anakku masa kecik-kecik dulu heee... terasa dah tua plak huhhu....

Layan gambor dibawah boleh x?

Ini Iskandar ( Along ) masa ni umur dia dalam 2 tahun saja aku masuk kan dia kat mesin basuh sbb dia memang suka duduk kan dalam mesin ni.






Ini plak Izzah ( Angah ) waktu ni usia izzah 2 tahun juga .Yang ini pun cukup suka juga masuk dalam mesin basuh aku pun hairan juga anak-anak ku ni memang suka duduk dlm mesin basuh heee...






Yehh....yang ini plak hero baru aku Iszham ( adik) masa ini umur adik 2 tahun juga yang ini lg lah suka bila tengok mesin basuh mesti dia kata " bu nak cuk" Ibu nak masuk... heee..adik-adik.....






Sebenarnya n3 kali ini kat aku nak gitau kat kengkawan yang mesin basuh aku dah berkhidmat dengan aku selama 10 tahun alhamdulillah x rosok lg walaupun sekali ...terima kasih mesin basuh heee.... perkhidmatan mu aku kenang sampai bila-bila .





















No comments:

Post a Comment