Thursday, February 26, 2009

Keluarga sebelah suami ku..

Salam semua,
Ari ni saja nak update pasal keluarga suamiku pulak saja aja..x ada keje.. untuk pengetahuan semua suami aku ni org kelantan tp aku rasa semua dah tau kut saja aja heee....tp gambar bawah ni ada satu keluarga saja yang x ada sbb keluarga ni susah cikit nak ambil gambor.. tp apa2 pun kami tetap bahagia. Gambar ini ku ambil masa kat umah kak long suamiku..


Gambar keluarga




Yang ini ialah ayah & ibu mertua aku




Gambar ni ayah & ibu mertua ngan cucu-cucunya.
Yang ni aku dan suami serta anak-anak lah cantik tak mestilah cantik heee...

Gambar yang ini adalah gambar keluarga suami aku yang berdiri kat tengah pakai tudung ijau tu kakak suami ku yang sulung. Kak Nora namanya serta suaminya yang pakai baju ijau yang berdiri disebelah suamiku, serta anak2 nya yang semua pakai baju ijau terang tu. Yang baju biru tu anak no3 iaitu suamiku, aku serta anak2ku. Yang bongsu yang pakai baju kuning tu Azila namanya baru abih belajar. Abg yang no 2 x ada sbb masa tu dia x dtg lg..x apalah nanti kalau ada aku update ya..

No comments:

Post a Comment