Friday, February 20, 2009

Keluarga yang ku sayang....

Gambar yg aku paparkan ni adalah gambar ari raya tahun lepas yang mana aku dan keluarga aku mengambil gambar untuk kenangan. Bukan apa saja aja nak kenalkan kat kengkawan pasal keluarga aku sebab keluarga aku ni besor sangat. Kalau x percaya tengok ajalah gambar ni semua ada maklumlah 10 orang adik-beradik..

Yang pertama mestilah ayah dan bondo ku ..tp yang sebelah tu anak tuan tanahlah...heee.....

Gambar yang paling atas tu kakak aku yang sulung (K.yong dan anak2 nya.
Diaorg in duduk kat terengganu) dan yang kat bawah tu gambar kakak aku yang no. 2 ( K.nyah dan anak2 nya. Diaorg ni duduk kat kelantan )



Gambar yang ini pula yg atas tu abg aku yang no3 ( Abg. yang dan anak2 nya. Diaorg ini duduk kat Kg aja sebelah kg ngan Ayah & bonda ku) dan yang kat bawah tu kakak aku yang no 4 dengan anak2 nya. Diaorg ni pun duduk kat kampung juga.


Gambar yang pakai sedondong tu abang aku yang no 5 ( Abg.Cik ngan anak2 nya. Abg.Cik ni duduk kat Kg juga tp duduk depan umah ayah & bonda ku heee.. kelakar nya semua nak duduk kat bawah ketiak mak bapak.. ) manakala yang kat bawah tu kakak aku yang no 6 (K.Cik ngan anak2 nya. Diaorg ini duduk kan Kuala Kangsar jauh lah cikit ngan ayah dan bonda ku tp kalau nak dtg 20 minit aja dekat nya jelus aku ..... Kakak aku ni bakal menimang cahaya mata tahun ni maksudnya bertambah lah lg sorang keluarga aku) Dia ni pecah rekod anak 5.

Gambar yang diatas tu adalah abg aku yang no7 (Abg.Cho ngan anak2 nya itulah satu2 waris tunggal keturunan ayah aku syed mohd amer Zaquan. Dia org ni duduk kan KL Rawang sama macam aku. Umah dialah aku selalu pi dah x ada keluarga lain hee...) dan yang bawah ni adalah kakak aku yang no8 ( K.Teh ngan anaknya. Dia org duduk kat penang. Kakak aku ni yang paling rapat ngan aku) Cian dia suaminya sakit tp x ada kak teh kami sekeluarga sentiasa mendoakan kesejahteraan mu....

Gambar yang ni paling cantik ni heee....ini lah gambar aku yang no 9 dan anak2 aku cantik kan. Yang terakhir no 10 ialah gambar zainal abidin yang masih solo lg tp insyaalah kalau x ada apa2 dia kawin bulan 6 jd bertambah seorang lg menantu ayah & bonda ku. ( Dua org tau tambah tahun ni menantu sorang dan cucu sorang lg heee..... seronok nya... untuk peringatan zainal abidin kalau kau bawa blog kak su ni tlg kurangkan berat badan ya sbb nak kawin tau.....jng marah...)






Aku doakan semua keluarga ku ini bahagia hingga ke akhirnya...I Love all.....


No comments:

Post a Comment