Monday, June 15, 2009

Ada liveband tau.....

Pd malam sabtu dua hari selepas majlis berlansung. Adik aku dan kawan band dia wat live show kat umah abg.aku yang no 3. sbb kat umah dia ada laman besor... apa pun band ni hanya untuk keluarga sahaja, maklumlah dah penat nak juga berhibur heee....layan aja gambor ni ya...


Ini lah live band adik aku ...
Ini lah zainal yang tengah main keybord... cayalah adik ku ni bukan keybord aja dia tau main gitar pun dia tau juga..maklumlah cikgu muzik...


Isteri nya teruja tengok suaminya main keybord heee...x pernah tengok suami main live band...
Ini dia izzah yang menari dari td sukanya dia .......

Nari ramai2 jng x nari khas untuk keluarga sahaja tau....

Gambor aku mesti ada heee...ngan kakak2 aku masing2 dah penat...layang live band lah.....best. Apa pun kami ucapkan ribuan terima kasih kepada band zainal kerana menceriakan kami semua heee.....

No comments:

Post a Comment