Monday, June 15, 2009

Kenduri di Kuala Kangsar plak....

Salam semua,

Pd. 04.06.2009 kenduri di sebelah aku plak ....seronoknya x tau nak cakap sbb ini lah majlis kenduri kahwin yang terakhir bg kami sekeluarga..adik beradik aku semua dah kahwin alhamdulillah..

Ini lah pelamin adik aku Yang ini pulak bunga telur....tp kami jadi kan pokok epal cantik x.....



Ini lah bilik pengantin, ok lah tu wat sendiri tau. Terima kasih kat kakak2 ku..yang sentiasa ingin yang terbaik untuk adik bongsu kami...

Dia datang, pengantin dah datang ....

Yang ni pulak majlis makan beradap...biasalah suap-menyuap tu penting...

Selamat pengantin baru untuk adik bongsu kami Zainal Abidin & Melati...

Tidak ketinggalan ayahbonda kami pulak sanding hee...

Ini lah gambar aku & pengantin hee...

Gambar ini adalah gambar yang paling berharga buat aku & semua keluarga aku ..sbb apa sbbnya ialah semua adik-beradik aku ada dlm gambar ni dan dengan pasangan masing-masing..happy nya aku...
Alhamdulillah allah kurniakan keluarga kami bahagia amim......

No comments:

Post a Comment