Tuesday, November 24, 2009

Makan Mlm di Ani Sup Utara.........

Bapa mertua ku datang cini ari sabtu saja rindu ngan anak2 ku . Anak-anak ku apa lg seronok bukan main lg sbb x pi umah pengasuh dia nak tinggal ngan atuk . Smlm aku dan suami serta anak2 dan bapa mertua ku pi lah makan kat Ani Sup Utara dia org kata kat situ sedap sangat sup dia.

kita org pun apa lagi suami aku ajak pi makan sup utara aku boleh aja...sampai disana aku oder lah sup campur betul kata diaorg sedapnya....abis aku makan ....sbb diwaktu begini aku x leh nak masuk makanan tp pi kat ani sup boleh lah pulak. Apa lg bedal lah sepuas hati ....


Suasana restoran Ani Sup Utara.....

Iskandar & atuknya.....

Budak yang suka borposing.....izzah zulaikha......


Aku dan anak ku .......

Sedapnya sup ni aku menikmati kelazatannya.....


hee....dah abis....

No comments:

Post a Comment