Thursday, November 5, 2009

Pi Tengok Baby Baru Tahniah Nisa.....

Salam semua,

Tahap kemalasan ku menjadi-jadi lah sekarang ni x leh masak,x leh mengemas dan macam-macam lg x tau nak wat camna redah aja lah hee... pada 30.10.2009 ari tu aku dan kengkawan pi tengok kawan opis aku besalin.

Selalunya aku dan kengkawan tengok kat spitar tp yang ini lain cikit kat umah pulak sbb. masa nak pi spitar ari tu kawan ku pi meeting pulak sbb nak tumpang keta dia heee . Pakat ramai-ramai pi lah esoknya..kat umah mak nisa kat sentul. Layang aja lah gambar ni.....

Gambar kenangan bersama-sama dengan nisa dan baby boy....
Yang ni ju macam dah biasa aja pegang baby....

Tiga sekawang....bergambar ngan babe boy...

Jng lupa aku mesti ada ........


Yang ini pula makcik emy...ngan baby.


Gambar yang ini paling aku suka. Sbb tengok nad pegang baby macam dalalm iklan aja kan.

No comments:

Post a Comment