Friday, March 20, 2009

Besday Izzah Zulaikha merangkap besday ku juga

Assalamualaikum kenkawan...

Aku rasa dah lama nor x update blog aku rasa dah 2 minggu tp x apalah.
Pada 1.3.2009 ari tu besday anak aku izzah. Dia ni memang fanatik sungguh dengan barby doll sampai kan kek dia pun nak gambar barby doll. Tp x menghampakan harapannya suami aku pun belilah kemain suka lagi. X apa lah setahun sekali ya dik..

Gambor aku tengah potong kek kira ari jadi aku jugalah sbb tarikh nya x beza mana pun izzah 01 march & aku 04 march kira sambut sekalilah ya heeee... cian aku pakai kek anak aja tp x apa aku happy heeee...
Cantik x kek izzah ni. Happy Birthday yg ke4 izzah...i love u so much...


Kek yang dipasang lilin bersedia untuk ditiup...

Tengok lah tu x sabor2 nak makan...


Yg ni tugas suami ku untuk pasang apiiii....kat lilin.
Masa untuk memotong kek dan makan...

Tiup Izzah tiuppp...tengok lah tu along pun sekali..biasalah tu time along punya besday izzah wat macam tu juga hee..


Potong lah kek tu cepat izzah ayah,ibu & along nak makan ni...

Inilah juadah kami sekeluarga sambut 4 beranak aja heee...jadilah wat kenangan

Yehhh...Yeh...jom makan sedap...nya...

No comments:

Post a Comment