Monday, March 30, 2009

Masa bersantai & Naik bot...

Masa utk bersantai pulak ini lah gambor anak ku iskandar seronoknya dia main pantai sehingga x ingat dunia. Dari kul 10.00 pagi hingga pukul 4.00 ptg baru naik ke darat. Buka baju dia tengok dan berbelak badan dia separuh hitam & separuh putih cikit heee...main pantai punya pasal..terkejut aku tengok muka dia dah macam anak tut..... cian anak aku hitam jadi nya... tp happy......



" Seronok nya along main pantai ibu ....."



Izzah pun sama macam along putih separuh itam separuh hee...cian izzah, tp tetap mau posing juga...ngan kenkawan






Aku ngan anak dara aku lah ok x ....


Ini lah pengalaman pertama aku menaiki bot...gerunnya tp aku gitau ngan adik ipar kakak aku nak juga merasa naik bot...apa lg dia kata jommmm....aku pun ikut dia ngan anak2 nya serta suami & anak2 ku sekali . Tengok izzah takut aja kan.."x apa lah izzah ibu kan ada"



Bestnya dapat naik botttt...adik ipar kakak aku bawa pusing satu muara tu...pengalaman yang x dapat aku lupakan...


Iskandar yang nak naik sangat bot ni tp tengok muka dia macam takut aja kan.Dalam hati dia mesti dia gerun tp nak naik juga..dia x mau duduk kat aku plak tu tp dia duduk kat ayah dia. Agak nya selamat cikit kut...


Apa-apa pun percutian aku kali ini memang best...dapat makan free aku rasa adik ipar kakak aku mesti abis beratus-ratus ringgit sbb belanja aku makan udang free. Kalau kitaorg x dtg mesti udang tu dia buat jual. Tp disebabkan kita org dtg dia bg kita org makan habis tangkapannya. Terima kasih pada semua yang menyumbang makanan..insyaallah murah rezeki kakak aku dan adik ipar kakak aku. Wassalam.

No comments:

Post a Comment