Thursday, May 6, 2010

Debaran Menanti.......10.05.2010

N3 kali ini berpandu kan tajuk ya..hari ni dah 37 minggu usia kandungan aku ada 2 minggu lg sampai due... takutnya rasa..." ya allah peliharalah anakku selama dia berada di dalalm perut ku dan keluarkan lah dengan mudah dan selamat amin..."

Doctor kata baby aku songsang dia bg aku tempoh seminggu sahaja dari sekarang ini bermakna aku ada beberapa hari lg utk baby berpusing. Kalu x aku dipaksa bersalin operate. Aku rasa ari ni ari last aku keja sbb esok aku cuti dan hari isnin check-up dan mungkin bersalin terus ...hee takutnya..... kalu baby ok aku still keja lg....

Kepada kengkawan doa kan lah aku supaya selamat melahirkan baby aku ini . Kesempatan ini aku memohon kemaafan kepada kengkawan halalkan makan minum ya....heee kalu x da ape2 awal bulan july kita jumpa..masa itu aku dah kurus dah heee....

Along & Angah yang sebenarnya x sabor-sabor nak tengok baby....nanti ya sayang insyaallah minggu depan dapatlah baby kalu x ada apa2.....

Muka aku harus ada. Muka org penuh penantian dan debaran........"Ya allah selamat kan lah aku & baby ku amin......"

No comments:

Post a Comment