Friday, May 21, 2010

Sedikit rentetan kelahiran bby ku Iszham....

Salam semua, setelah sekian lama rasanya aku x update blog ku ini... ptg ini ada kesempatan cikit sbb bby aku x banyak meragam jd ambil masa cikit untuk update....

N3 kali ni saja nak cite rentetan kelahiran iszham yang sepatutnya 10.05.10 tp x jadi heee... pada 10 hb may aku pi check-up doc. kata bby aku dah ok x songsang lg doc suruh aku masuk wad. Aku pun ikut aja apa yang terbaik untuk aku. Mlm tu doc bg aku makan ubat untuk aku bsalin. Mlm tu juga aku sakit yang teramat sangat tp jln x buka sehingga ke pagi aku menahan kesakitan tp tetap x buka juga.

Esok nya doc suruh aku blk dulu sbb jln x buka dia bagi aku mc 5 hari sehingga 17.05.10 untk next checke-up. Dengan sihatnya aku pun blk kerumah heee...layan gambor ya..




Masa ni doc dah bagi ubat kat aku sakitnya tuhan aja yg tau tp tetap posing ngan anak2


Masa tu dah maghrib aku rasa terharu melihat anak-anak ku mendoakan kesejahteraku amin.





No comments:

Post a Comment