Saturday, May 8, 2010

Tersentuh Hati Bila............

Salam semua,

Bila dengar tajuk pun dah taukan mesti cite sedih.....x adalah sedih sagat cuma tersentuh hati aja.. nak tau cite nya.... ari jum
aat aritu aku mandi nak sembahyang maghrib tetiba lepas keluar dari bilik air anak dan suami ku suruh tutup lampu, aku pelik sangat..ngapa aku tanya along, izzah dan suamiku... suamiku kata tutup ajalah lampu tu....

Aku pun tutup lah, pas beberapa saat dia org suruh buka blk lampu, alangkah terkejutya aku bila anak ku along memberi sekeping kad dan sekumtum bunga kat aku... Dia kat " Selamat Hari Ibu" dengan x disangka air mata ku terus menitis x tau ngapa terharu rasa nya sbb anak ku ingat kat aku.

Yang membuat aku lg terharu lg sbb aku tanya dia kat mana along beli bunga, dia kata kat sekolah ada jual. Aku tanya berapa harganya dia kata RM 2 ringgit. Aku lg sedih sbb ari tu aku bg dia RM2 aja untuk belanja sekolah. Aku tanya lg along makan apa kat sekolah sbb dah beli bunga kat ibu dia kata along makan yang ibu bekalkan pg tadi lah dia kata.... ya allah terharunya aku lg sekali menitis air mata ku.....


Along Ibu sayang sangat kat along ..terima kasih sayang bagi ibu gembira.....

Ini kad dan bunga yang diberikan.... yang tertulis " Selamat Hari Ibu...Along Sayang Ibu" itulah tulisan tangan dia ...terima kasih along.....kad ini dia buat sendiri...




Kad ini ada gambar rumah gambar aku, ayahnya dan adiknya......



Cantik kan....i love u...all....

No comments:

Post a Comment