Friday, May 21, 2010

Seminggu kemudian.......

Setelah seminggu aku kat umah pada mlm 17.05.10 kul 10 mlm aku dah rasa sakit yang kerap yang x tahannya 5 minit sekali... aku cakap nya suami ku jom lah kita pi hospital aku dah x boleh tahan sakitnya....

Lalu kul 12.00 mlm aku dan suami ku pi lah hospital nasib baik dekat 5 minit aja dah sampai.. aku check dah 1 cm buka dia org kat masuk wat lah lg senang klu jd apa2. Aku pun apa lg ikut ajalah mana yang tebaik....ini kali ke 2 aku masuk wad dlm hati x tau lah bsalin atau x....

Aku berdoa kepada allah supaya mempermudah kan aku untuk bersalin....Alhamdulillah aku selamat melahir kan bby ku pada 10.20 pg seberat 2.85 kg.


Ini lah wajah bby ku Meor Iszham Zulfadly Mohd Zuhairi



Alhamdulillah selamat semuanya.....amin....

No comments:

Post a Comment